vrijdag 12 oktober 2012

ik ben burgemeester!!!

jaja lieve medebloggers,
jullie lezen het goed!
Ik ben vanmiddag verkozen als burgemeester op onze school De Sassepoort!!!
Er waren 9 kandidaten,en ik heb met ruime voorsprong gewonnen.
Ik ben nu burgemeester voor de rest van het schooljaar en moet dus de directrice helpen met beslissingen nemen,en ik moet haar ook vergezellen als ze ergens naar toe moet.
Ik vind het reuzespannend en ben erg trots op mezelf dat ik nu burgemeester ben.
Ik heb er vandaag al voor gezorgt dat er de hele dag geen ruzie is geweest op school.
En speciaal voor dit gebeuren is ook de burgemeester van onze stad;Daniel Termont, op school geweest om de verkiezingen bij te wonen.
En om te bewijzen dat ik niet lieg,hier de foto's uit onze schoolkrant

 
Vele groeten van de burgemeester,Vinnie

3 opmerkingen:

  1. dikke proficiat mijn zoon!
    mama is erg trots op u

    dikke zoen,mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Vinnie gefeliciteerd met je benoeming !
    En ik kan het ook zien op de foto hoor.
    't Zal wel zijn dat jouw mama trots op je is :)

    Dag burgemeester Vinnie , tot een volgende keer ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super Vinnie en ik wist niet wat ik las zeg.
    Tjonge wat een eer Vinnie. Nou jongeman; van harte gefeliciteerd met de job van burgemeester. Ik weet zeker dat je het jaar goed zal doorbrengen en dat de klas op jouw verantwoording kan rekenen. Toppie!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen